toppløs

Vis som: | |
99

jeg har lest noen innlegg vedrørende toppløshet. På stranda...
Konstaterer at noen sier de oppfatter det som seksuelt med bare bryster ved soling....jeg vil hevde det motsatte. at nettopp den kunstige gjemmingen bidrar til å lage et seksuelt inntrykk...
jeg har alltid solt meg toppløs....jeg nekter å sitte med iskalde, hvite pupper, bak en sjøvåt topp....det får folk bare tåle...og hvis noen oppfatter det som seksuelt, eller får tanker om andre ting....vel...det er på intet tidspunkt mitt problem...
dette har INGENTING medsex å gjøre...jeg har ikke delt noenting med andre enn min mann pga det...
i MITT hode, er dette sunn fornuft.Punktum.

Av Martin. S den 09/07/2008 - 22:16
5

Som skrevet over har alle jenter/damer et valg og dette valget tar de selv. Et nakent bryst tror jeg ikke skader noen og barn bryr seg ikke om dette på stranden...
Skal noen sole seg helt naken, vil jeg foreslå at dette skjer utenfor en familiestrand.
I Danmark som jeg ofte reiser til, er dette overhode ikke noe problem. Alle menn vil nok heve blikket ved å se et fint kvinnebryst på stranden, men ville aldri dømme en kvinne fordi om de går toppløs. Man ser og ferdig med det...
I vårt naboland kan de fleste gå som de vil på stranden og aldri hørt noen klage. Så ta valget selv damer og nyt sommeren, med eller uten topp...

Av Jente 29 den 09/07/2008 - 22:21
4

Ja året er 2008, og hva har det med saken å gjøre? Skal vi sole oss helt nakene i 2108? Var det poenget ditt, at utviklingen bare går sin gang uten at du er med på å bestemme den?

Du er forbannet på mennesker som ikke aksepterer at noen vil sole seg toppløs, men på samme tid viser du ingen forståelse for dem som mener dette heller. Med andre ord så er du av samme ulla selv. Men du har desverre for lav inteligens til å se dette selv. Og å slenge med neger leppa di i øst og vest fører ikke til annet enn at normale mennesker vil se på deg som en høyrøstet bavian.

Synes også litt synd på en jente som får deg som kjæreste siden du ikke synes det er noe sexy med nakene bryster. Brystene er tross alt noe av det mest erogene sonene på en jentes kropp.

Takk for meg

Av Anonym den 09/07/2008 - 22:29
2

herregud vi ser pupper daglig på nett og overalt i blader og media. hva er forskjellen om vi ser de på stranda?? de som ikke liker det !! SE EN ANNEN VEI, DE SOM LIKER DET GLO . gamle kvinner ligger toppløse og mener som regel ingen ting med det bortsett fra velvære mens yngre kvinner gjør det gjerne også pga de liker å vise frem , liker blik av unge menn osv.... så la det gjøre det da hvis de vil!! naturen er for alle!! norge er ett fritt land:D

Av jente21 den 09/07/2008 - 22:31
3

HERREGUD DE SOM IKKE LIKER DET ... HELLO SE EN ANNEN FUCKINGS VEI !!! VÆRRE ER DET IKKE

Av Anonymdame den 09/07/2008 - 22:35
5

Ja, ikke sant?;)
Nei, vet du hva jeg synes? At det er fryktelig mye jantelov-tendenser her for øyeblikket! Jeg forstår jo de som er usikre på kroppen sin, at den liksom ikke er "bra nok" ifølge idealet. Men da kan jo de som er trygge på kroppen sin, uansett fasong, farge eller you name it, gå frem som et eksempel, kropp er naturlig. Hvorfor sexfiksere eller objektifisere mer enn det alleredet er? Vi tar et steg tilbake med den holdningen her, ser du.

Jeg har vokst opp med et naturlig forhold til pupper, min mor soler seg toppløs fortsatt. Selv gjorde jeg det litt før, men nå blir jeg litt usikker da, siden alle blir så sinte. Egentlig er de bare misunnelige på puppene eller selvtillitten til de som våger:) Man kan jo ta det som et kompliment?

Det var nå innledende tråd som var frekk synes jeg da:P

Av Anonym den 09/07/2008 - 22:42
3

Bare sol dere toppløs, de som ikke tåler det bør vel holde seg hjemme for de tåler sikkert ikke å se dere i en liten bikini heller. Så bare sol dere med eller uten. Litt naken hud er jo bare fint.

Av Stinepetrine den 09/07/2008 - 22:54
8

Man går ikke ett sted uten å få pupper (og rumper)"slengt i trynet" som noen så fint sier det. Det er reklamer, det står pornoblader og husmorsporno i hyllene i alle butikker. Jenter i 11 års alderen bretter seg ut over deiligst.no, det er pupper over alt. Man kan velge å titte eller se en annen vei, det samme gjelder på stranden. Skjønner virkelig ikke hva det er å diskutere. Noen synes det ser stygt ut med bikiniskille, noen synes det ser vulgært ut med bare pupper på stranden, noen synes det ser rart ut når noen bader med sari, noen synes synd på sykelig tynne jenter, noen blir misunnelige, noen synes det ikke ser særlig bra ut med overvektige mennesker på stranden, andre synes noen er for bleke eller brune.
Hva er vitsen med å være så forbanna fordomsfulle! Det passer seg IKKE å gå toppløs i byen, da tror jeg jammen meg du får en bot. Men så vidt jeg vet så finnes det ignen lov om det på offentlige strender, for da ville veldig mange fått en bot. Og så lenge det ikke er ulovlig, så betyr det faktisk at det ER allmennakseptert! Så de som vil sole seg toppløs, blås nå i hva de andre synes, det er deres liv, om dere liker å få litt sol og luft på puppene så gjør n¨å det da. Blås i fordomsfulle blikk, som lyser av grønn misunnelse lang vei:) Men underliv er forbeholdt nudiststrender i min mening.

Forstår ikke hva som skjer. Kvinner føler seg brydd hvis noen ammer på offentlig sted, hvis noen går ligger å soler seg toppløs, hvis noen har på seg for mye sminke, eller om noen kvinner fremhever lange fine bein med et miniskjørt. De føler seg brydd hvis man stråler mer enn de, de føler seg brydd dersom an anne kvinne rett og slett er penere en dem. Hun har store pupper, derfor er hun horete og vulgær...(?)
Say no more!

Av Anonym den 10/07/2008 - 01:09
7

Det har da jaggu meg ingenting med å være "trygg på seg selv" å gjøre.
Hvor blåst i hue går d ann å bli???
Tvert imot - mine pupper er så fine (synes jeg selv da iallefall..) at jeg vil IKKE at hvem som helst skal glo på de!

Sprade rundt så å si naken foran en haug med fremmede, eldre, barnefamilier etc..
Nei guri meg:))

Enig med ho som skrev at slik mangel på blueferdighet hører hjemme i hagen eller et øde svaberg!

Kan vi ikke velge SELV hvem vi vil ce nakne??
Eller har naturistene overtatt styret totalt??!
Vi har da nudiststrender for de som er litt utenom det vanlige?

Eller?
Er de nedlagt?

Av Voksen MANN den 10/07/2008 - 01:16
5

Så du mener at en som soler seg toppløs må finne seg i å bli voldtatt? Jeg gremmes på vegne av mitt kjønn pga. slike som deg. Men det kan jeg si deg, skulle du tilfeldigvis se min fru eller datter toppløs og ikke greie å styre lystene dine, da bør du helst melde deg selv. Om jeg fikk greie på hvem du var, så hadde du nemlig ikke blitt annmeldt. Derimot kan jeg garantere at du aldri mer ville vært i stand til å føle noe som helst uansett hvor mange pupper som openbarte seg foran trynet ditt. At vanlige damer skal bli bli stemplet som hore fordi de kaster toppen, utrolig. Slike som deg gjør meg rett og slett steik forbanna.
Og til dere damer; jeg kan forstå at dere mange ganger føler dere utrygge med slike tullinger gående fritt omkring.

Av Anonym den 10/07/2008 - 01:21
6

Så ligger man der på stranda med puppene i været..
Der kommer jammen meg min mor forbi. Opps, der kom han far også!
Og svigerfar!
Og ikke nok med det, kameratene til sønnen min er også der!
Og næmen så trivelig, der har vi jo læreren hans også gitt!
Tralala...

Jaja, jeg tenner røyken min og flirer bak de store solbrillene mine.
"Frøken" kommer henn og slår av en prat - kjempekoselig!
Vi lever da i år 2008.?

De to eldre mennene stirrer på puppene mine - mmmm - elsker det!
Koser meg skikkelig digg når det kommer et ungt forelsket par og han ser tilfedligvis puppene mine.
Kult!
Ha ha! Hun er grønn av misunnelse! (selv om hun opps - kanskje har penere pupper enn meg - ikke RART typen vil ha de for seg selv - shit)

Tar en prat meg svigers like greit....føles HELT naturlig! Herlig befriende følelse!
Synes synd på alle de andre damene på stranda med søkkvåt, glovarm bikinitopp!
Og for et stygt skille de har fått!
For ikke å snakke om hvor grønne av misunnelse de er! Alle , utenom de toppløse jentene (hmm - hvor er de henn?!) har jo griseekle pupper og null selvtillit! Ha! jeg må le!

- Hvorfor KIKKER folk så jævlig rart på meg?!

Av Anonym den 10/07/2008 - 03:56
3

enig i at det er horribelt å anklage jenter som soler seg toppløse for horer, og enda mer horribel å se på det som en gyldig unnskyldning til å voldta noen. Men herregud! Når ble det slik at alle de puritanske i dagens samfunn er muslimer? Greit at det finnes en del fundamentalister blant muslimene, men herregud da, hvor rasistisk skal man være? Sitter sikkert mange overkristne inavlsbønder eller bare ekstremt trangsynte, konservative folk rundt omkring i landet her som fordømmer ungjenter og deres frie seksualitet. Jeez

Av Anonym den 10/07/2008 - 07:28
5

Det er sånne som deg som gir nordiske jenter i utlandet dårlig rykte. Nordiske jenter er kjent for å være billige og utfordrende. Selv er jeg halvt spansk og har resit mye rundt i sør Europa, særlig i Spania, og jeg har hørt haugevis av gutter og kelnere prate om jentene de ser toppløse, at de vil ta dem, at de er horer, kommenterer brystene, at hvis de møter den personen alene så skal de prøve seg osv. Skjerp deg! Jeg syns også det er ubehagelig å gå med klær når det f.eks er varmt, men jeg kler ikke meg naken pga det. Jeg håper så inderlig du slipper å bli voldtatt, klådd på eller kidnappet, fordi dette skjer og kan skje hvem som helst!

Av oystein den 10/07/2008 - 08:18
2

forstår ikke problemet du har,hva er det første vi ser når vi er født? er ikkje det et bryst? så hva galt er det i og sole seg toppløs? en naken kropp er jo helt naturlig.

Av Jeg er da helt normal, men hva ... den 10/07/2008 - 08:51
6

Saken er den at kvinner vil bli sett og beundret for an skjønn kropp, men en fremmed får ikke åpenlyst beundre eller komplimentere henne for det. Da skal hun bli forbannet og gi ham en skyllebøtte for at han er frekk og kikker på henne. Men egentlig vil hun jo at han skal kikke. Ikke nødvendigvis han men iallefall Brad Pitt. Men shitt au, det kan jo hun ikke han ha noe styring på. Fantasien hennes løper løpsk og når hvermansen gir henne den oppmerksomheten som hun egentlig vil ha, stemmer det ikke helt med fantasien hennes. Alle blir gamle griser eller misunnelige gamle kjærringer. Deretter blogger hun sine rettigheter på nett. Vips er det kvinnefrigjøring osv og fandens oldemor. Nå står hun på barrikadene, men egentlig er hun bare et skuffet kvins som ikke fikk fantasiene sine til å match oppmerksomheten hun fikk. Eller var det bare det at toppen var våt og hun ikke hadde vett til å ta på en tørr topp? Velg det alternativet som passer for deg.

Av Aribirka den 10/07/2008 - 09:35
3

Det er sikkert helt greit om gutta ser på puppene til damene som soler seg toppløs, en annen ting er å GLO! Det er ting inne i hodet ditt som gjør at du får ereksjon, en fantasi du får for deg som er seksuell. Det er ikke naturens gang at du får en fet en i speedosen din bare for at du ser noen bare pupper. Får du fet en pga av bare pupper på stranda kan du ikke være mer enn 14, gærningen. :P
Hvorfor de ikke gjør det hjemme i badekaret er for at det ikke er så mye sol der. Skal folk heller kjøpe solarium også sånn at du kan slippe og få ereksjon på stranda? Menty og gærningen kan ikke dere bli hjemme evt dra hjem om det er noen som vil sole seg toppløs?
Eller, stememer det.. dere må dra hjem når mamma og pappa skal hjem.. synd.

Av Anonym den 10/07/2008 - 11:33
2

Formålet mitt ved et strandbesøk er å slappe av i mitt eget og mine venners selskap. I all min naivitet trodde jeg det var hva folk pleide å gjøre på stranden... inntil jeg så denne debatten her. Hehe.

Om noen synes det er stas å glo på puppene mine, så de om det. Jeg synes det grenser opp mot absurd vittig at noen faktisk gidder å gå rundt en halv dag og gjøre noe så usigelig kjedelig som å glo på pupper...?!! Tror egentlig ikke problemet ligger i det at noen soler seg med eller uten to trekanter som i denne debatten nærmest høres ut som en hel burka... Kanskje tema burde være hva man kan finne på for å unngå å kjede seg ihel på stranden? Ser ikke bort fra at "kikkeren" hadde hatt en langt mer interessant dag om han tok med seg en bok eller et blad;)

Av gærningen den 10/07/2008 - 12:39
4

Hvorfor de ikke gjør det hjemme i badekaret er for at det ikke er så mye vann og sol der. Skal folk heller kjøpe solarium også sånn at du kan få brune pupper på stranda? Aribirka kan ikke du bli hjemme evt dra hjem om det er noen som vil glo?

Puh, det tok da ikke lange tiden! Tror forøvrig ikke at du vet så mye om naturens gang lille venn.....

Av Enjentepå24 den 10/07/2008 - 19:49
3

Hva er vitsen med å sole seg toppløs? Da kan man like gjerne gå rundt naken,det har jo ikke noe med sex å gjøre!!Om jeg soler meg toppløs er det på ballkongen..

Av Anonym den 14/07/2008 - 07:06
10

er det de som ikke liker nakne pupper på stranda som skal gå hjem. Trodde det var en grunn til at man har nudiststrender jeg - nemlig at de som har lyst til å vise seg fram kan gjøre det der uten at de hverken får kommentarer om det og at de slipper å sjenere andre....... Man må da kunne respektere at noen ikke liker å se andres nakenhet av forskjellige grunner.

Av LaraCroft den 18/07/2008 - 09:30
1

LaraCroft
ja, her er det mange meninger, ser jeg...
personlig er jeg blandt de toppløse...jeg opplever at en topp FORSTERKER det skjulte, hemmelige, seksuelle...det som skal gjemmes, skjules...osv
jeg går IKKE på stranda for å vise meg frem, ei heller for å kikke. Jeg er der for å bade, sole meg, nyte sommeren.
jeg tar ikke anstøt av gamle, barn eller noens kropper. Om de er kunstig dekket til ( dvs topper, push-ups eller lignende), eller ei.....det er rett og slett ikke det som er greia med å være på stranda for meg, for å si det sånn....
den dagen noen slenger være seg pupper eller pikk i trynet mitt, ja, da får vi ta opp dette på nytt, men inntil så er, så har hvertfall jeg nok med meg selv og MIN dag på stranda....
litt interressant at dette opprører så mange...og så veldig....lurer på hvorfor

Av Anonym den 20/07/2008 - 22:46
0

Ser at mange som synes bare pupper er ekle foreslår at de barbrystede heller går på naturiststrand.
Jada, godt forslag det, for det er vel sånn ca fem naturiststrender på landsbasis. Eller syv. Men alt for få er det i alle fall. :-)
Ikke alle som bor en busslengdes avstand fra Huk nemlig.

Av Anonym den 10/01/2009 - 17:43
0

Best china wholesale service, quick china wholesale list, nice wholesale products, is there anything more you can expect on this platform? tradetong.com is your fist choice to link you with your supplier to do wholesale clothing trade. The account managers will take care of all your wholesale products questions, inquires and help you manage your account. We provide popular wholesale products such as wholesale toys , wholesale handbags and wholesale electronicswholesale shoes. Well begun is the half done. Please choose our platform to shorten your way to the success.

We are the best and top Replica handbag ,replica bags,Replica watches wholesaler in china,Our products is Replica louis vuitton handbags,Chanel replica handbags,Gucci replica handbags,Miu Miu handbag and we are selling Replica wallet,best Louis Vuitton wallet,Chanel wallet replica,and sell Rolex replica watches,Omega replica watches.Hermes replica bag

Av Anonym den 10/01/2009 - 17:46
0

Best china wholesale service, quick china wholesale list, nice wholesale products, is there anything more you can expect on this platform? tradetong.com is your fist choice to link you with your supplier to do wholesale clothing trade. The account managers will take care of all your wholesale products questions, inquires and help you manage your account. We provide popular wholesale products such as wholesale toys , wholesale handbags and wholesale electronicswholesale shoes. Well begun is the half done. Please choose our platform to shorten your way to the success.

We are the best and top Replica handbag ,replica bags,Replica watches wholesaler in china,Our products is Replica louis vuitton handbags,Chanel replica handbags,Gucci replica handbags,Miu Miu handbag and we are selling Replica wallet,best Louis Vuitton wallet,Chanel wallet replica,and sell Rolex replica watches,Omega replica watches.Hermes replica bag

Av fghg den 10/03/2009 - 03:27
0

Ja det er ikke greit. Sannheten er til tider vanskelig å fordøye. Tror nok jeg har mere tilitt til en som har praktisk bakgrunn enn en med teoretiske erfaringer.stair lifts
stair lift
stairlifts
stairlift
mobility scooters
mobility scooter
designer bag
handbag wholesale
handbag replica
louis vuitton replica
replica bag
Japan tour
Japan tours
Japan holiday
mass mailer
bulk mailer
mass email sender
bulk email sender
buy viagra
hong kong hotel
3D camera
3D laser
3D crystal
laser crystal
laser engraving
Vi lever i et fritt land og jenter/damer må få velge selv om de vil sole seg toppløs eller ikke. Tror ikke noen er blitt skadet av å se en pupp på stranden.
Til de som mener noe annet, hold dere inne så slipper dere se alt som er galt...

flexible coupling
coupling
software outsourcing
website development outsourcing
ソフトウェア 開発
webサイ 開発
bath lift
bathlift
bathlifts
bath lifts
wheelchair ramp
wheelchair ramps
disabled ramps
access rampsmore. Free shipping with any purchase over 5 items.

Av Anonym den 05/08/2010 - 22:50
0

det er fint og se på og det er jo naturlig og bra for helsa jeg leste at det og se på pupper i30 minutter er like bra som og trene i 1 time så til dere jenter vis puppene deres.

Av Anonym den 12/02/2011 - 22:45
1

LITT naken hud? bikini er mer enn nok naken hud spør du meg.. man trenger ikke vise MER.

Av Anonym den 12/04/2011 - 12:29
1

Så du mener det er bedre å sitte med kald våt bikinitruse med helt hvit ''etellerannet'' under?
Synes du det er mer behagelig? du får vel ta av deg den å så det blir likt.